czwartek, 11 lutego 2016

Konffa #1

Witamy nasze lamy! (Ten rym xD)

Co tam u ciebie?


A nic... Gadam na skypie z jakimś pojebem xD

Dzięki *średnik podłoga średnik* ;_;


Proszę bardzo :**

Przytulam sobie nogi ^^


Widzem xD (ta kamerka na skypie)

*facepalm w kolana*


Piszę walentajki ^^ ^^ ^^

*internet Patataja idzie się jebać, a ja nje mam co robić ;-;*











































JESTEM! ŻYJE!

PATATATATATATATATATATAJ! TY ŻYJESZ! Dodajmy go do konfy! xDD

Potem, ostatnio jak nie było mnie jeden dzień na fb to znajomi chcieli dzwonić na policje ;-; xD

Zajebiście xD Dowartościowałaś mnie tą informacją!

Kurde, nie ma za co! Staniesz się mądrzejsza! Przyda ci się xD


W dupe mnie pocałuj :*

Z wzajemnością :*


Sorka, twój chłoptaś mi nie pozwoli xD

Pyfyfyfyfyfy......

O boszz xD

Co my robimy ze swoim życiem? ;_;


Nie wiem, ale wiem kogo się spytać!

*Urywek konfy na skajpaju*

C L O V E: Marcel.... Powiedz nam co my robimy ze swoimi życiami?
C L O V E: Marcel........
C L O V E: MARCEL!
C L O V E: Kurffa!
Marcel: Przepierdalacie na sekrety ;-;

*Reszty konfy nie udostępnię, bo Patataj i jej chłoptaś mnie pozabijają xD*

Odpowiedział ci twój chłoptaś, co ty na to? :D xD

Kurde... Kreatywność... Nie mam pomysła na zakończenie xD

Dobra xD Pa lamy ^^ <3


Patataj & C L O V E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz